HJÄLP!

Om det är så att någon stackars människa ändå finns kvar här, kikar in i bland och så där. Kanske ni tycker speciellt mycket om en eller två bilder här på bloggen. Skriv en liten rad och tala om det då. För jag har lite beslutsångest om vilka bilder jag ska välja till antagningsproverna till "fotoskolan" ... 
Drea

Men alltså hur FAN ska jag kunna välja ut 1-2 bilder som jag tycker mest om? Du ställer inga dåliga krav quinna!! Men jag ska försöka, för din skull, men jag hoppas att det är ok att det kommer att ta ett tag innan jag har lyckats välja ut någon av alla mina favoriter (vilket är typ ALLA dina foton). Hur lång deadline har jag på mig?

Svar: Haha! Gullig! Men 7-8 bilder blir det lite lättare att välja ut?
Tills den 12 typ :D
Mina topp åtta bilder! Själv kan jag inte
ens välja en! Haha för stor press!
Catarina Nygren

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress