Det går hand i hand med vårkänslorna
 



Herremingudalltså. Vilken känsla. Från att ha all tid i världen till att göra precis ingenting till att knappt hinna med äta-sova-skita-rutinen.

Ja, mina kära läsare, jag fick jobbet på IKEA!! 30 timmars sommarjobb från och med i juni. Börjar med 20 timmars introduktinsdagar nu ons-tor. Så börjar vi med lite extra jobb innan sommaren kör igång. Sedan, hur jag nu har tänkt hinna med det, har jag bokat in två veckors intensivkurs med start 2 april. I helgen kommer min kära far på besök i hopp om att lära mig köra. Lite så att jag blir varm i kläderna innan intensiven startar. Sedan vill jag faktiskt hinna med webdesignsommarkursen också. Jag vill lära mig, jag vill läsa den, men har jag verkligen tid till det...? 

Här någonstans i mellan plugg-jobb-körning-pappa-sova-skita-andas-jobb hade jag tänkt hinna med en tripp till nära och kära i Hedemora också. Tror att jag ska lägga in en extra dag i min kalender "dagensomintefinns"

MEN nu är det bara en månad kvar innan min Bängisabstinens botas!! 

Fullproppat schema, and I fucking love it! 

Bilderna är ifrån vår-sommar 2011. Fortfarande lite dåligt med nya bilder men så fort tussilagos kommer upp blir det ändring! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress