Stilleben

Ja, alltså herremingud vad är grejen tänker ni kanske nu. Förstår det, jag tänker lika. Vad är grejen med att ta kort på en fucking tandkrämstub och dyligt. JARU, det ska jag berätta. Min arbestkompis, som för övrigt är fotograf, sade till mig (efter att jag gnällt en tår om att det inte finns någonting att fotografera) att -Herregud, det är ju nu du får sätta din kreativitet på prov. Så jag har nu gjort det, jag har varit kreativ och skapat mina motiv. Sen om det kan kallas kreativitet  eller om det bara är tragiskt det tåls att tänkas på. 

 
Andrea

FAN! Du är ju så sjukt duktig tjejen!! Skulle jag vara hälften så duktig som du är så skulle jag vara asjävlabra!

Svar: Alltså, jag har suttit och läst din kommentar säkert hundra gånger och jag ler lika mycket varje gång! Precis vad jag behövde nu! Men glöm inte bort att du är asmegajävlaskitduktig du också, för det är du!!! Det är inget jag bara säger det är något du bara är!
Catarina Nygren

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress