Rain is pouring down
Sitter och sörplar på en kopp te och lyssnar på regnet som smattrar så där mysig mot fönsterblecken..
Så himla mysigt och jag tror faktiskt att jag har saknat den mysfaktorn.

Så himla typiskt mig att säga att jag har saknat regnet när jag hela sommare har önskat dropparna
en torka till döds.  

Men alltså en sommar med bara regn är inte så skoj, däremot en dag hit och en kväll dit. Det är mys.


Lägger upp en gammal bild på Bänga,  i dag får Bänga stå för mysfaktorn. Bilden är tagen med en analog kamera och framkallad av mig på estet, därför är bilden i lite "skitigt"-skick. Personligen gillar jag det där lite skitigare. Visst är det fint med kliniskt rena bilder också, men ibland kan lite skit på linsen vara pricken över i:et! 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress