Nikon D800
Äntligen, som jag har längtat och kämpat! Blod, svett och tårar verkligen. Men nu är den min, på riktigt, jag har en ny kamera och inte vilken som helst utan en Nikon D800! Jag älskar den, jag älskar den så det gör ont i magen.   

Det ser fortfarande ut som ett sprängt stjärthål ute, vilket är lite tråkigt nu när jag har en ny kamera! Men lika glad är jag ändå! Svinto fick stå modell istället. 

Bilderna är tagna i ISO 1000, Det hade jag aldrig kunnat fota i med min andra kamera då det skulle bli så brusigt att motivet inte skulle synas! Förstår ni hur glad jag är? :)))
Det kommer säkert komma upp skitmånga jätteonödiga bilder, men alltså det är bara för att jag är lite galen och måste fotografera hela tiden just nu! Bara för att  
Agda

H E L V E T E T vilken skillnad på kvallittan!!! :O

Svar: Ja men eller hur!! :D Så jäkla skööönt!
Catarina Nygren

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress