Bienvenue à Balzer

 
Vi har haft en trevlig midsommarhelg med skitmycket mygg, men faktiskt, tror det eller ej. Så har vi INTE haft en endaste liten droppe regn, HA! Vad sägs om den. En midsommar utan regn. Kors i taket.

Mer än så behöver jag inte skriva, jag tror bilderna säger en hel del om vad vi har gjort och hur vi har haft det!


Fina Pappa med Zenta!

Julia och jag på fotopromenad.



 








Så undrar alla varför jag är som jag är, här har vi äntligen svaret, Det är genetiskt. Jag tycker om dig pappa.













Jag fick låna Annas macroobjektiv där uppe och gissa om jag blev lycklig! Jag hittade som en helt ny värld där nere i blommorna bland alla insekter. Men jag känner att här börjar bli lite fullt på bilder så de kommer i ett senare inlägg!  
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress